2011. március 30., szerda

Mozgás

Van már újra olyan állapotban a térdem, hogy mozogjak. Tegnap szobabicikliztem, gyors zenéjű CD-re ugrabugráltam. Nem követtem semmilyen előre elkészített gyakorlatokat, hanem, ami eszembe jutott, olyan tornaórás mozgást vittem bele. Hajolgatások, felülések, törzsfordítások stb.Gyalog jöttem haza munkából. Egyelőre itt tartok mozgásban.
Van egy ismerős, aki Nordic Walkingozik. Megmutatja majd a technikát, és remélem tanácsot ad a botok kiválasztásában is.

Lement rólam újabb egy kg!


A mozgást azért is fontosnak tartom, mert múltkor elgyengültek az izmaim a szigorú diétában. Gondolom, nem a zsír ment le rögtön, hanem az izomból fogytam, és a víz ment ki belőlem. Ezért is fáradtam el mindig nagyon. Különösen a hátam.

20 megjegyzés:

kovtama írta...

Na, most annyira kedvet kaptam tőled a fogyókúrához, hogy a ma estém már fogyókúrásan fog eltelni.:) Honaptól pedig már intenziven fogyózom. vissza nem jöjjön ez az 5 kiló ami lement 1 hónap alatt. a gyomromnak nem tett jót, de majd lesz jobb is. hajrá GI:)

Tipitá írta...

Újabb gratula!!

kovtama írta...

Azért ez nem semmi, hogy mennyit fogytál! Csak igy tovább, szurkolok!
Itt szoktál nézelődni? Vannak diétás ételek is.
www.nosalty.hu

Éva2 írta...

Kovtama, egy kincsesbányát takar a link amit itthagytál.:-) Nagyon jó, nagyon tetszik, rendszeresen fogom böngészni, használni,és sütni-főzni belőle. Köszönöm!
Hogy tervezed a fogyókúrát?Valamit pontosan követve( pl, az én két hetes diétán napról-napra le volt írva, nem térhettem el tőle), vagy saját elképzeléseid alapján?Hiszen sokat tudunk már, használni kell a tudást.

Éva2 írta...

Tipitá! Köszönöm! Lemegy pár kg. is, de ez nagyon jó önismereti tréning is egyben.
Sokat tanulok, és köszönöm mindenki segítségét is!Kell, és érzem, hogy nem vagyok egyedül.

trendo írta...

Éva, annyi szívbéli kedvességet, jó szót és szépséget osztottál már meg olvasóiddal, hogy "ne csodálkozz, ha kamatos kamattal fogod visszakapni!!!" :))))))

trendo írta...

A mozgásnak az a trükkje, hogy nagyon sok erőfeszítés kell ahhoz, hogy a segítségével leadjál a súlyfölöslegből, viszont pompás étvágyat csinál. És egy órás teniszezés hatása semmibe foszlik egy jóízűen elfogyasztott szalámis zsemlétől :) Jó hír viszont, hogy egy kiadós tréning hatására a szervezet másnap is többet éget... így ha fenntartod a mozgást, javul az eredményesség :)

Névtelen írta...

Trendo-nak igaza van!:)Mozgás után olyan étvágyam van hogy huha!:)
Szerintem a fogyás kábé 80 százaléka az étkezésen múlik és 20 százaléka a mozgáson.
Azt mondjuk csodálkozva veszem észre magamon, hogy kezd az életem része lenni a mozgás, na nem kell pl. maratoni futásra gondolni,:) hanem egy kis torna, futkározás( jövő héttől 3 kilométer).
Hihetetlen hogy nekem, aki rosszul volt a futásnak még csak a gondolatától is...most loholok, vagyis inkább döcögök:)de lesz ez még jobb is!:)

Mariann

Névtelen írta...

ÉÉÉs naaagy gratula az újabb egy kilóhoz!:)

Mariann

Éva2 írta...

Trendo, mozogni azért akarok, mert nem rögtön a zsírból megy le kg, hanem pl. izomból. Hogy néz ki az ember, és milyen gyenge is utána!!!
Szóval folyamatosan kellene mozogni, másnap is?
Na, ez nekem nem megy. Tudom, pozitívan kell hozzáállni, de miért játsszam meg a nagy perpetuum mobilét, mikor távol állok tőle!:-)))
Talán majd! Mert a nagy fogyás projektet is pár napon belül elindítottam, amúgy meg előtte évekig halogattam.:-)

Éva2 írta...

Mariann!Azért tetszik ám nekem, hogy csak 20%-ot adtál a mozgásnak. Nekem tetszik, mert nem vagyok nagy mozgó, erről többször írtam is. De nagyon győzködöm magam.
Tetszik a kitartásod! Gratula, én meg örömmel fogadom az egy kg-ért a dícséretet!:-)
Én a mozgás után nem voltam éhes. Legalább kilógok a sorból.:-)

Éva2 írta...

Na, most akkor mikor is utazol el a világ másik végére? Mikor indulsz? Mit szabad erról az útról tudni?
Amúgy meg jó utat, várlak vissza.
És ne legyen a bőröddel semmi bajod.

Éva2 írta...

Trendo, olyan kedvesen írtál,a szívbéli kedvességemről és a többiről, meg a kamatról, hogy hízik a májam!
:-))) Köszönöm!

trendo írta...

Na tessék! Most a májad miatt lesz baj... :)
Mozgás, mégegyszer. Ha naponta rendszeresen (min.15 percig, enyhe "gyöngyözésig" tartó) testmozgást beiktatsz, azzal még alig vesztesz kalóriát. De ha ezt nem pótolod extra evéssel és másnap megismételed, akkor a szervezet átáll egy másfajta egyensúlyra. Szerintem ha hazafelé jól kilépsz az kb. megfelelő alap. És reggelente egy jó kis izületeket átmozgató torna csodákat művel.

Éva2 írta...

Trendo!
Na jó, kellett egy kis poén a májammal kapcsolatban.:-)
Ma "gyöngyöztem", izzadtam. Kórházba( még az arcüreg-ügy lezárása miatt) volt időpontom reggel 8-ra. Rossz buszra szálltam, mikor észrevettem, gyorsan leszálltam, és futottam elég sokat,hogy más útvonalon odaérjek az időpontra. Sikerült! Mai gyöngyözés letudva!:)))
Extra étel nem volt, holnap remélem nem kényszerből gyöngyözök. Izzadnom kellene ugye, hogy valami zsír is lemenen?
Csak győzködj továbbra is, a tanács is jól jön.
Hány kilónál tartasz? Átbillentél a következő ötösbe?

trendo írta...

Sajnos, ha sikerélményhez akarok jutni, ide kell járnom kölcsönkérni :) Három hete ácsorgok a vastag vonalon. Pedig, ha 4 kilót leadnék, akkor átjutnék a "mocskos módon elhízott" kategóriából a "rohadt kövér"-be :)

oximoron írta...

nekem is van ám egy fogyisblogom! :)
a cime: lefogyok
es itt található: http://zold-ut.blogspot.com

nezgesd, regbben voltak sikeres időszakok is, most valahogy lusta vagyok, pedig nagyon nem kéne annak lennem

Éva2 írta...

Trendo, micsoda kategóriák, micsoda határvonalak, melyeket át kell lépni!:-)))
Tudod, hogy én mennyire ellene voltam a drasztikus fogyókúrának, vagy minek nevezzem.
Most már tudom, hogy kellett. Mindem fogyókúrának van egy 1-2 hetes bevezető szakasza, melyben átáll a szervezet anyagcseréje, hogy utána lassabb, de kitartó munkával fogyjunk tovább a célig, kevésbé önkínzó módon.A bevezető szakasz ezért ilyen rövid, mert hosszú távon nem lehet csinálni.
Nálad ez a bevezető megvolt?
Megint ledobtam egy kilót. A szigorú fogyókúrában leadtam 5 kg-t 2 hét alatt.Azóta 2 hét alatt újabb 3-at úgy, hogy soha nem éhezem, csak visszafogom magam a hízlaló ételekkel, és az esti evészetekkel, valamint a nasival. Ez utóbbi nincs is.
Mozgás? Kifejtettem, hogy milyen lusta vagyok. Többet gyalogolok..., egyelőre ennyi.Egyszer tornáztam, azóta azt sem.De szeretném a rendszers mozgást az életembe belevinni.

Éva2 írta...

Oximoron, köszöntelek ebben a bloogmban is. Voltam már a fogyis blogodban is, megtaláltam korábban, mint ahogy most invitáltál oda. Mostanában csendben vagy a fogyis blogodban, de ahogy látom azon a lenti skálán, sokat fogytál már.18 kg. már lenn, és 17 kg van mág a célodig.
Én egy hónapja kezdtem. 8 kg-t már fogytam, és mg 15 kg van a célig. Az időpont január, amikorra szeretném ezt elérni.Akkor leszek annyi, mint ami után elkezdtem hízni.Tehát visszkapom a súlyom.

Arra vagyok kíváncsi, hogy mi az az "általános nap" a rizs, a gyümölcs, a joghurt napok( van több is?) mellett. Volt-e kemény 1-2 hetes bevezető szakaszod?Egyébként majd visszaolvasok nálad úgyis.
A Pszicho-wellness blogban találtalak meg kattintgatásaimmal.
Mi ez a nagy csend most a fogyis blogodban?

Éva2 írta...

Mit takar az, hogy lusta vagy? Diétában, mozgásban? Visszaszedtál valamit az úgynevezett "lustaságoddal"?