2011. március 3., csütörtök

Ötödik nap

Reggeli: reszelt sárgarépa
Ebéd: sovány főtt/grillezett hal, paradicsom
Vacsor:  Sült csirkemell ( a diéta marhasültet ír, de az nincs itthon), saláta

8:45
Azért elég húzós egy sárgarépával kihúzni délig.
Hiányzik a szénhidrát, és az energia, amit ad.
Bírom csinálni nélküle is a napjaim, de érzem a hiányát.
Az lenne a csoda, ha nem így lenne.


14.28
Hát, igen, a szervezetem, nem szokta meg a szénhidrát néküliséget.Most arra éhes, de nagyon. Nem kap, és sértettségében fáradttá tesz.
A halat pár csepp olívaolajon megsütöttem egy jénai tálban. Hogy legyen íze tettem rá oreganot. Újabban a magyarok kezdenek kilábalni a a só-paprika-bors szentháromságából.Én is fedezem fel a fűszereket, használom is őket. Nagy kedvenc az oreganó.
Képes voltam már vinni pizzériába egy kis tartalékot, vagy ha nem, akkor  pincérnek szólni, hogy kérek még egy szórást belőle a pizzámra.
Paradicsomra is jutott oregano. Ha valamit gyorsan enni akarok, akkor szoktam paradicsomra egy kis olívaolajat csepegtetni, rá oreganót, és reszelek vagy csak vágok rá egy kis sajtot is.Gyors uzsonna, vacsora.
Ebéd után ittam egy kis kávét, hogy a tompaságom leküzdjem. Korán is keltem, melegfront is van. Muszáj volt innom egy kicsit, természetesen cukor nélkül. 

5 megjegyzés:

Györgyi írta...

Le a kalappal előtted!

trendo írta...

Szorítok, hogy sikerüljön! :)

trendo írta...

No, mizu? :))

Éva2 írta...

Szia! Jövök majd beszámolni a tegnapról is, de most az elhavazódás veszélye forog fenn!:-)

Éva2 írta...

Köszi, Györgyi! Előre nem akarok a előre a medve bőrére inni, de azt sem írni, hogy nem lehet előttem levenni a kalapot. Tényleg erősnek kell lenni a diétához lélekben.