2011. március 20., vasárnap

Tempós séta

Az -5 kg is számít a mozgásban.  Nehezebb volt a mozgás előtte. Most sem könnyedén repülök, de érezhetően könnyebben mozgok.
Ma jártunk egyet. Nem is azt írom, hogy én sétáltam, mert néha kicsit tempósabbra is vettem a menést. Szokás szerint a képek miatt lemaradtam, és hogy beérjem újra M-t, bele kellett húznom. Jól esett. Friss, tiszta  levegő( kissé erős szél), de napsütés. Mélyeket lélegeztem.
Mozogtam, friss levegőn voltam.
Nem mentek le újabb kilók, de nem is jöttek vissza.Talán egyszer magához tér a szervezetem a szigorú diéta okozta "sokk" után, és lassan, de biztosan újra elkedek fogyni továbbra is.
Továbbra is sikerként könyvelem el, hogy a jojó effektus elkerül. Teszek is érte!
Mivel a  térdem rendejött, a mozgást rendszeresebbé teszem, és a fogyás is talán visszatér.
A kép a ma készült.


Hátizsákot vittem magammal az útra. Nem szeretem, ha egy oldalra húz a válltáska. Elfáradok, gerincemnek sem jó. Ez a kép még az autóban készült, amint a séta helyszínére tartunk.  Milyen jól besütött a Nap!:-)
Én ötletem volt, hogy menjünk annak a falunka a határába, ahol gyerekeskedtem.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én azt javasolom neked, hogy ha majd elég erőt érzel hozzá, ki lehetne próbálni, hogy egy hétig csak update egyes kódú ételeket egyél.Nem Norbit akarom reklámozni, nem is vagyok a követője, viszont a kódlistáját átnéztem és alkalmaztam is.A termékeiből egyedül a kenyeret veszem meg néha,meg az édesítőjét, mást semmit.Nekem bejött és felgyorsította a fogyásom ha csak 1-kódú ételeket ettem.

Mariann

Éva2 írta...

Norbi könyve megvan, nézegettem is.
Béres Alexandrának a hasonló könyvét olvastam el, és állandóan ott van kézközelben. Tetszik. Hasonló elgondolás, mint Norbié.Itt az alacsony indexű ( 1-től 30-ig) ételeket kell enni.Azok felelnek meg kb. Norbi 1-esének.
Van egy "Norbi bolt" a közelben, majd benézek.
Nincs ellenemre se Norbi, se Alaxandra. Ha hasznosat tudnak tanácsolni, elfogadom. Vakon egyiket sem követem.

Éva2 írta...

http://www.beresalexandra.hu/sulykontroll_program_bemutatasa