2011. március 6., vasárnap

Hatodik nap

Reggeli: Feketekávé
Ebéd: Egy darab főtt csirkecomb, saláta
Vacsora: 2 db keménytojás sárgarépa

M. is itt volt szombaton, és bevállalta, hogy olyan ebédet eszik, mint én. Mivel a csirkét nem szereti, hal volt helyette, a többi maradt. Ő még kapott sült zellert is, mert meséltem róla, hogy finom, és meg akarta kóstolni. Egy szeletet én is megettem.
Természetesen ő reggelizett is, míg én a kávémat iszogattam.
Szeretne M. is fogyni, átbeszéltük, hogy hogyan csináljuk. Nincs nasi, szénhidrátot csökkenteni, , kenyeret is. Fehér kenyér helyett többnyire barna, norm. rizs helyett barnarizs legyen, du.5-6 óra után este már nem eszünk, vagy egyáltalán nem eszünk. Ahányszor csak tehetjük szénhidrátot a fehérjétől szétválasztjuk. Ilyenek jöttek szóba.
Egy dolog már motoszkál bennem. Egy darabig, ha ennek vége lesz, főtt tojás nem eszem. Kezdem unni.:-)
Nem vagyok erőben a topon. Tegnap elmentünk a fertőrákosi Kőfejtőbe. Lépcsőkön fel, lépcsőkön le, azért bírtam, de éreztem, hogy elég gyenge vagyok. Bár, inkább a térdfájásom miatt nyöszörögtem.
Hogy valami bajom mindig van?!:-)
Arcüreggyulladás javul. Halelluja! Jót tett a váladékoldó. Sok olyan váladék kijött, ami letapadt.
Most a térdem fáj. Biztos, hogy izületi probléma, mert bokám, lábfejem is is ugyanúgy sajog. Ezt akkor érzem, ha átfázik a lábam.
Magyarázat és tanulság:
2 napig úgy üldögéltem itt a számítógép előtt elég sokáig, hogy a fűtéstést ebben a szobában nem kapcsoltam be, és csak egy póló volt rajtam. Mire megéreztem, hogy fázom, már késő volt. Akinek ennyi esze van, vessen magára. Most próbálom száraz melegen tartani éjjel nappal, és kenegetem kenőccsel.
Tehát egészséges élethez tanács: Úgyis tudjuk, de ha tudjuk, akkor csináljuk is!!!
Mindig a hőmérsékletnek megfelelően öltözni!:-)))

Nincsenek megjegyzések: