2011. március 10., csütörtök

Tizenegyedik nap

Reggeli:  feketekávé
Ebéd: 1db keménytojás, reszelt sárgarépa, száraz sajt
Vacsora: gyümölcssaláta, joghurt

Nehéz volt délig, szédelegtem erősen.Közben takarítottam, és éreztem, hogy kevés az erő hozzá.  Várom az egész végét. Becsületből fejezem be, mert ilyen vagyok, ha valamit elkezdtem, akkor nem szívesen hagyom abba, mert a kudarcot sem könnyű feldolgozni.Az egészségem sem szívesen kockáztatom.
Majdnem azt mondtam délelőtt, itt fejezem be, mert nem akarom, hogy a szervezetem ne tudjon rendesen működni emiatt. Aztán ebédkor helyrebillentem. Megettem az egy tojást is.
Nem írtam le, megfelejtkeztem mindig mikor írtam, hogy a 2. hét kezdetekor( hétfőn) elkezdtem szedni multivitamin tablettákat. Szigorú diétánál ajánlott.Előbb is eszembe juthatott volna.
A gyümölcssaláta nagyon-nagyon jól esett. Biztosan a benne lévő cukorért volt hálás a testem-lelkem. :-)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a diéta naaagyon durva!Respect,hogy így bírod!:)
Szerintem ha majd véget ér a két hét, utána néhány napig ne egyél cukrot,lisztet,rizst, semmi olyan ételt ami ezeket a dolgokat tartalmazza,mert a szervezeted most egyfajta pánikhangulatba van, minden egyes morzsát amit majd megeszel, ő azonnal kivétel nélkül el fog raktározni, és ha nem akarod hogy 3 nap alatt visszaszedd a leadott kilókat, akkor csak gyümölcsöt,zöldségeket,fehér húst, főzeléket, tejet, túrót, leveseket, stb egyél.Aztán egy kis idő múlva a szervezeted megnyugszik és akkor jöhetnek a szénhidrátok, ha javasolhatom csak délelőtt és akkor is teljeskiörlésű kenyér, méz cukor helyett, de csak nagyon kis mennyiség, barna rizs fehér rizs helyett.Nekem mondjuk akkor volt látványos és eredményes a fogyásom,amikor a lisztet,cukrot,rizst teljesen kihagytam az étrendemből.
Mariann

Névtelen írta...

Liszt helyett én a főzelékeket ételkeményítővel sűrítem, nagyon kevés kell belőle.
A panírozáshoz meg a lisztet és a zsemlemorzsát zabkorpával helyettesítem.Zabkorpa-ételízesítős tojás-zabkorpa.Nagyon finom ropogós panír lesz belőle.Rántott húst, cukkinit, tököt,gombát ezzel a panírral szoktam készíteni.
Mariann

Éva2 írta...

Mariann!Köszönöm!:-)
Tettem is egy kis engedményt a végén magamnak( nem nagyot) már ma is és tegnap is, mert az egészségem fontos.
Majd leírom a legközelebbi bejegyzésben az adott naphoz, hogy mit.
Nem fogok természetesen azonnal nekiesni a szénhidrátnak. Ismerem a jojó effektust.Megvan a tervem, hogy mit és hogyan fogok enni. Ugyanis én nem 5 kg-t akarok fogyni, hanem jóval többet. Nem akarom elveszíteni a megszerzett eredményt, hanem folytatni akarom kevésbé radikálisan.Ez volt a szinte kötelező bevezető szakasz, hogy átálljon az anyagcserém, és könnyebb legyen a továbbiakban a fogyás.Most jön a hosszabb, lassab szakasz.
Köszönöm a tanácsokat. Amiket írtál, nagy részük benne van a tervemben, de kell a megerősítés. Te már végigcsináltad ezt, a te tanácsod kipróbált gyakorlat.
Időnként úgyis beszámolok, hogy csinálom majd én is.
Ételkeményítő van itthon, már felszerelkeztem egy-két dologgal. Én főzeléket önmaga pürésített változatával is képzelem sűríteni.Elveszek belőle, mehet a botmixer alá, vissza a főzelékbe, bele egy kis joghurt és kész. Persze, hogy nem fogom hasonlítgatni, hogy rántással habarással, milyen lenne, milyen volt a főzelék. Ez valami más. Ahogy te is írtad legutóbb.:-)
A zabkorpa ötletet köszönöm. Gondotam, panírozottat egy ideig nem eszem, de mindenre megvan valamiféle helyettesítés biztosan. Ezekben kell segítség, én is folyamatosan kutatok a neten és a meglévő könyveimben is.
Ha eddig is így csináltam volna, akkor most nem kellene leadnom kilókat. Mivel nem tettem, ezért most jön valami más tanulása, és alkalmazása.
Minden jót, gyere máskor is, és további kitartást neked is.

trendo írta...

Fog ez menni :)

Éva2 írta...

Trendo! Nem vagyok egyedül ezzel sem.Vannak támogatóim, ötletadóim. Köszönöm.