2011. március 22., kedd

Pár gondolat

- Mióta este 6 után már nem eszem, és másképp is eszem( több zöldség, gyömölcs),  azóta nincs sok savam, és éjjel nem gyötör a refluxom. Mondjuk, ezt eddig is tudtam, hogy mit kellene, csak nem tartottam be. Lúgosodik a szervezetem az elsavasodásból.
Fegyelmezett vagyok most, és nem is esik nehezemre.
- Tegnap este is gyalog mentem haza. Jól esett a menés. Tempósabban is mentem, és könnyebb volt szedni a lábaimat. Pláne, hogy a térdem már egészen jó állapotban van. 18 perc alatt értem haza. Máskor kényelmesebb tempóban 25 perc kellett hozzá.
- Ha korábban lefeküdnék este, és többet is aludnék, akkor még jobb lenne a közérzetem. Egy darabig úgysem tudok elaludni, mert a későt lefekvést szoktam meg, de fokozatosan átállítható a belső órám.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ügyes vagy!Csak így tovább.:)Amikor az ember érzi a pozitív változásokat, na onnan már könnyebb a dolog...:)
Mariann

Éva2 írta...

Csinálom, de nem mozdulnak a kg-lefelé egyelőre. Tartom az 5 kg mínuszt.A szigorú diéta utáni normál diéta-félét azzal 'hálálja' a szervezetem, hogy nem mozdulnak a kilók lefele.
Nem adom fel, csak tényként közlöm.:-)