2011. március 1., kedd

Harmadik nap

Reggeli: Feketekávé, 1 db kétszersült
Ebéd: Sült zeller, paradicsom, kis mandarin
Vacsora: 2 kemény tojás, sajt

Itt az este:
Tulajdonképpen eseménytelen nap. Követtem az utasításokat, annak megfelelően étkeztem. Nem vagyok nagyon éhes közben, igaz, hogy sok szénsavmentes ásványvizet és teát iszom. A sült zeller nagyon finom. Kb. egy cm-es szeletekre vágtam a meghámozott zellert( elég nagy volt, tehát én előbb félbevágtam), majd kis olívaolajon megsötöttem. Gyorsan kész, és nem gondoltam volna, hogy ennyire jó. Én eddig csak főve ettem a  zellert. Máskor is csinálok, ha letelik a diéta is.Köretnek jó lesz.
Ittam zöld teát.Olvastam, hogy egyike azon teáknak, melyek meggyorsítják az anyagcserét.

1 megjegyzés:

trendo írta...

A sült zellert én is imádom! Vega hangulatban feltétként alkalmazom, barna rizzsel, de húsok mellé is jó 2.köretnek. :)