2011. március 9., szerda

Egy kis kitérő:-)))


Voltam valaha ilyen is!:-)

8 megjegyzés:

Tipitá írta...

Ki kell tenni,nézegetni mindennap!! Csini voltál! Most csak a szemedet ismerem!:))))

Éva2 írta...

Azért tettem ki, hogy nézegessem. Ösztönzés!:-)

Tipitá írta...

Nőnapra kaptam egy doboz bonbont. Az egyik kedvencemet. Csak félig tudtam neki örülni! :(( Ilyenkor mindig bevillan az, hogy egyszer élünk, miért kell ez a lemondás, aztán meg jön a lapos has visszaszerzésének lehetősége. Ördög és angyal effektus! Hmmm...

Éva2 írta...

Most jön számomra az ördög és angyal effektus?
Egyszer élünk! Nem tudom hogy fogom összeegyeztetni a Carpe diem életérzést és a sorozatos elutasításokat.
Míg a cél a fogyás megteszem, és meglelem valahogy az örömöm másban. Az édességről viszont életem végéig nem akarok lemondani.
Te nem vagy túlsúlyos egyáltalán. Ha a képedre nézek, egyáltalán nem ezt látom.

stali írta...

Dehogy kezdem újra!
Elmélázok azon, milyen üde voltam, karcsú, kívánatos, és boldog vagyok, hogy teljes terjedelmemmel élhetek ma is.
Remélem, ma is van, aki nem azt keresi, milyen voltam, beéri azzal, amilyen most vagyok, s ha a nagyobb súly nem azt jelenti, hogy már nem tudok menni sem, és levegőt is hápogva veszek, üsse kavics!
Carpe diem. Mert van neki.

Martha írta...

Én 'ammondó' vagyok ...Életünknek minden szakaszában, találjuk meg az egyéniségünkhöz megfelelőt...Például 30-as éveinkben jól állt a hosszú haj, most ötvenen túl enyhén szólva nevetséges lenne...a súlyunkat is úgy határoznám meg, hogy a túlsúlyos emberek miért olyan kiegyensúlyozottak, boldogok...egyébként nagyon csini voltál...valóban most csak két szempár és talán rövid haj tekint rám...

Éva2 írta...

Stali, én sem csak a külső, a hiúság miatt akarok fogyni. Főleg azért mert a túlsúly rizikófaktor. Cukorbetegség, vérnyomás stb soroljam? Elengedtem a gyeplőt, most foghatom magam vissza!
Keresem az egyensúlyt!
Én nem akarom az "üsse kavics" hozzáállást. Tennünk kell magunkért. Tartozunk ennyivel a testünknek.

Éva2 írta...

Szia Martha!Igazad van.
Nekem sem lesz ebben a korban már ilyen hosszú hajam.
24 évesen még jó volt, és szép hajam is volt.Fényes, egészséges,sok, barna kis vörös, természetes árnyalattal.Hol volt akkor a festés?
Szerintem még 30 alatt vágattam végleg rövidre.Először vállig érő volt, aztán néhány év múlva rövid.
Most rövid a hajam, és próbálok az életkoromnak megfelelően kinézni.Illetve valamit fiatalítani, valami kis sminkkel. Korrektor a szemem alá pl. Miért is rejtegessem ezirányú törekvéseim. Egymás között vagyunk.
De nehogy már nevetséges barbibaba kinézetű legyek!:-)
Távol áll tőlem.

A kép csak a túlsúly hiánya miatt van kinn!:-)