2011. március 24., csütörtök

Híradás

Írnám én, hogy fogytam, de nem fogytam tovább. Kellene ( KELL!) a több mozgás, és még visszafogni magam étkezésben. Azt írom több mozgás! Mihez képest? A majdnem semmihez sokkal több. A 2 hetes szigorú diéta után egyszerűen csak az étkezésre való odafigyelés, egy kis gyaloglás úgy látszik kevés.
Vissza viszont nem híztam semmit. Jojó továbbra is elkerül, mert teszek érte.
Fehér liszteset, rizst, krumplit nem eszem, este alig vacsora: gyümölcs vagy joghurt. 6 után semmi!
Jó lenne elhagyni teljesen a vacsorát, de nem akarok éhezni, mert az sem sül jól el a fogyás szempontjából.Szervezet akkor elindul tartalékolni rosszabb napokra!:-)))
Mozgásra ötletek továbbra is:

-Tempós séta, egy kis futással kombinálva, ha nem éppen munkába megyek, hanem direkt séta a cél, de pár méter után kifulladok. Itt tartok erőnlétben, innen indulok, innen kell fejlődnöm.
-Callanetics
-Itthoni ugrabugrálás zenére
-Érdekel a Nordic walking

8 megjegyzés:

Tipitá írta...

Szerintem már az is jó dolog, hogy nem híztál vissza semmit!! A mozgáshoz meg csak szép lassan fogsz hozzászokni! Ne türelmetlenkedj, csak ne add fel! ( Éneklésre javaslom a Nem adom fel... nótát! Nekem be szokott jönni!:))) Lehet, hogy egy év múlva jelentkezel félmaratonra! :)))) (Ez nem kigunyolás volt, csak poén. Az én erőnlétem is olyan, hogy száz méter után oxigén palack kellene.)

Györgyi írta...

Sokan azt mesélik, hogy a fogyókúra egy hegymászásra emlékezteti ket. Ahol sk sok fensík van. Azután újabb csúcsok következnek. Most egy ilyen pihenőhelyen állsz. Aztán újabb csúcs fogyás következik.

Éva2 írta...

Tipitá, értékelkelem én azt, hogy nem híztam vissza, csak tényleg türelmetlen vagyok egy kicsit.
Fáj a térdem újra, nem tesz jót a gyulladásnak a melegfront.Újra elkezdem szedni a gyógyszert, talán kicsit korán abbahagytam, mert nem fájt már( annyira).
Mindenestre a elkezdem a fokozatos mozgást, mert valóban kell a fogyáshoz.
Nem adom fel!:-)
Oxigénpalackot is beszerzek!:-)

Éva2 írta...

Györgyi, így legyen, én is hallottam ilyenről.Ezért is nem kell sűrűn mérni magunkat.Várom, hogy beiduljon a fogyásom újra.

kovtama írta...

Na, eljutottam idáig, hogy bekukkantottam. Este már ne nagyon egyél gyümölcsöt, az már nem bomlik el, hanem rohad. Inkább reggelire jó én ezt hallottam. Igy szoktam, de ha beindul az eper szezon akkor juszt is vacsizni fogok belőle.:)

Éva2 írta...

Kovtama,
jó, hogy bekukkantottál. Köszi a tanácsot. Este lehet, hogy semmi sem lesz ezután!

Névtelen írta...

A Rékának vannak ezek az edzés kártyái.Szerintem ha kutakodsz egy kicsit, a neten is meglehet őket találni,nem kell megvenni drága pénzért.
És tök jó gyakorlatok vannak a kártyákon,amiket fekve kell csinálni, popsi,comb...stb.A mozdulatok nem terhelik a térdet és a kényes testrészeket hmmm áramvonalasabbá teszik.:)

Mariann

Éva2 írta...

Mariann, erről még nem hallottam, utánanézek a neten. Köszi.