2011. március 16., szerda

A két hetes diéta negatív tapasztalatai számomra

  • A két hét a megszokott cal bevitele nélkül eléggé megviseli a szervezetet. A én életfunkcióim normális fenntartására (szívműködés, légzés stb), kb. 1300 cal kell. Én biztos, hogy alatta voltam. Dobogott a szívem, erősen, fáradt voltam.
  • A reggeli szinte teljes elhagyása sem jó ötlet. Nem kaptam meg reggel a lendületet, és nagyon szédültem, gyenge voltam.A szénhidrát is persze, hogy hiányzott.
  • Ennyi tojást? Az epém kezdte nem szeretni, a végén elhagytam.
  • Kicsit későn kezdtem el multivitamint szedni. Korábban kellett volna. Szigorú diéta esetén erősen ajánlott.
  • Hogy az izületeim mitől gyulladtak be? Talán a nem kiürült a méreganyagoktól van, amit még több folyadékbevitellel lehetett vona csak kivinni.Ma voltam orthopédusnál, mert nem tudtam mi van a  térdizületemmel. Azt mondta, lehet, hogy egy bennem évő gyulladt góc lobbantotta be, és tartja fenn a izületi gyulladást.Végül is arcüreggyulladásom van dec. óta. Holnap labor, hogy van-e góc. Hőemelkedésem van.
Szóval a szigorú diéta szükséges rossz. A szervezet nem örül neki. Ha valah újra csinálom az esti kajából viszek át reggelre.Szedem a multivitamont. Még több folydékot iszom. (Ennél is?):-)
Most azon a véleményen vagyok, hpgy többet nem csinálok ilyet.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Testgyertyát próbáltad már a térdedre?Anyukámnak be szokott válni, ha fáj a térde.
Hát ez a diéta tényleg nagyon durva, arra jó volt hogy fejben ráhangolódtál a fogyásra, életmódváltásra, de szerintem se csinálj többet ilyet. A lassú fokozatos fogyás hasznosabb és tartósabb.
Ha javasolhatom dugd el a mérlegedet és csak hetente egyszer állj rá, reggel, meztelenül, nagywc után( nem vicc:)). Ja és menstruációkor és azt megelőző napokban szigorúan tilos mérlegelni!A fantom kilók ott vannak olyankor nagyon!
Mariann

Éva2 írta...

Tegnap voltam az ortopédián, és kaptam a téremre gyógyszert. Nagyon jó, szinte teljesen lehúzta a gyulladást 1 nap alatt. Bele sem merek gondolni, hogy milyen erős lehet, de van amikor be kell venni a gyógyszereket! Most már rendbe jön a térdem.Jó is lesz, mert mozogni is akarok.
Ma voltam laborban, keresik a gyulladt gócot, ami belobbantotta az izületeket. Tudom, hogy volt/ van? arcüreggyulladásom, de a vizeletemben is genny van.Holnap megyek a lelettel a háziorvoshoz. Most már a gócot ki kellene írtani a szervezetemből, mert nagyon megterhelő, és fenntartja máshol is a gyulladást a testemben. Immunrendszert is gyengíti.Szinte minden nap van hőemelkedésem.
Az a decemberi influenzás fertőzés nagyon elintézett.Azóta ezt nyögöm.
Gyertyázásról már hallottam, de fülre. Térdre még nem, de még soha nem próbáltam sehova sem.Gyűjtöm az ismereteket.
Mérleg elől van, de elteszem!:-)

trendo írta...

Movalist adott vagy Hotemint?

Éva2 írta...

Trendo!
Xilox a neve, gyulladáscsökkentő. Fehér por,és kevés vízben oldva napi 2X1-et bevenni. Két hétnél tovább nem szedhető, de úgy érzem nem is kell. Mellé vettem még Voltaren gélt. A kettő együtt 1-2 nap alat szinte teljesen tünetmentessé tett.