2011. március 12., szombat

Tizenharmadik nap

Reggeli: Feketekávé
Ebéd: Egy darab főtt csirkecomb, saláta
Vacsora: 2 db keménytojás sárgarépa


Ma reggelre mínusz 5 kilót mutatott a mérleg 12 nap után! Napokig megálltam a mínusz 3 kg-on, utána egy rövid ideig volt a 4 kiló ( 1 nap?), és nagyon gyorsan lement még egy.
Kénytelen voltam apróbb engedményeket tenni már tegnap is, ma is. Reggelire ma is ettem 2 Wasa ropogós kenyeret.  Ez még az erősebb diétába is belefér .Reggli nélkül nem kezdek napot elhatároztam.
Kávét viszont nem kívántam. Megcsináltam a nescafét, ittam belőle 2 kortyot, és félretettem. Nem esett jól. Tulajdonképpen csak hálás voltam az érzésért. A kávéről le akarok szokni. Erősen hajlok felé.
Volt még egy engedmény. M. szójafasírtot óhajtott ebédre. Én is azt ettem vele a főtt csirkecomb helyett, mert az is a fülemen jön ki!:-)
Fasírtot még ilyen kevés olajban nem sütöttem, mégsem égett meg, igaz, ott álltam mellette végig:-))). Papírtörlővel le is itattam  a végén, ami felesleg volt rajta, de alig maszatolta meg a törlőt.
A saláta pedig görögsaláta volt. Úgy látom, a Feta továbbra is barátom lesz, mert nem zsíros, ahogy a mozzarella sem. A köményes sajt mellett ezek lesznek a sajtjaim főleg.
Vacsorára a maradék salátát ettem meg, tojás megint csak nem kellett.
Összességében nem vettem magamhoz sokkal több kalóriát, de kénytelen voltam változtatni az előírtakon, mert nem éreztem magam jól már a végén. Nagyon drasztikus ez a diéta valóban. Legalábbis számomra. Igaz, hogy a fehérje alapúsága miatt nem éheztem soha, de legyengített.
Bizonyára annak nem lenne probléma, aki kevesebbet evett előtte is, mint én, és kevesebb szénhidrátot is vett magához. Nekem viszont tényleg hirtelen ugrás volt ez a diéta a megszokottakhoz képest. Valóban egy sokkhatás a szervezetnek. Viszont kellett ez a szakasz a folytatáshoz.
Át kellett állítani az anyagcserém.
Csak megköszönni tudom a testemnek, hogy így bírta, és támogatott sokáig. Mikor már nagyon nem bírta,  akkor a köszönetem részemről számára egy kis módosítás volt az előírtakhoz képest. Kvittek vagyunk!:-)
Szóval a 12. naptól változtattam, túl nagy eltérést nem vittem bele a diétába, de magam érdekében meg kellett tennem.


2 megjegyzés:

Esztella írta...

Évi, gratulálok, szép teljesítmény!
Puszillak, Eszter

Éva2 írta...

Szia, drága Eszterem! Köszönöm, te tudod, hogy nem egy egyszerű feladat. Műtét előtt te is megszabadultál pár kilótól.Én akkor csodáltalak. Puszi!