2011. március 27., vasárnap

Tegnapi mozgás és egyéb hírek

Ma eső, tegnap napsütés. Ebéd után elindultunk, volt lépcső, emelkedő, lejtő is bőven. Íme, az illusztráció.:-)



Tegnap fiatalember vendégeim voltak. Na, nem dicsekvésként írom le:-))), nem udvarlós minőségben érkeztek, egészen más a kapcsolatunk.
Azért írtam ide a tényt, mert ilyenkor nem diétásan főzök, és kicsit eszem is abból, amiből egyébként nem ennék pl. rizs, egy nagyon kicsi édesség. Ez utóbbi jelképes volt. Szerintem, így is tudtam magam tartani, és a séta utána jót tett, hogy ledolgozzam.
A térdem a  gyógyszer hatására megint nem fáj. Mikor legutóbb voltunk  a fertőrákosi Kőfejtőben, nagyon nagyon nyilallt a térdembe a fájdalom, mennyivel könnyebb volt most menni! Azonkívül, akkor a szigorú diéta miatt szédelegtem is.
Tegnap minden sokkal jobb volt. Érezhetően jó, hogy kevesebb kg-t kell vinnem már.

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Kár, hogy csak hátulról látjuk őket:):)

Éva2 írta...

A másik blogomban a kőfejtős montzázsos képen rajta vannak szemből is!:-)
Ők M. fiai. Sajátomként szeretem őket!:-)
Édesanyjuk sajnos régen nem él már.A kisebbik fiú 5 éves volt halálakor.