2011. március 7., hétfő

Nyolcadik nap

A második hét az első megismétlése!

Reggeli: feketekávé tej nélkül
Ebéd: 2 db keménytojás, spenót, nyersparadicsom
Vascsora: Egy nagy csirkemell főzve, saláta. (A leírásban marhaszelet van,de csirkére cserélem.)

Este: Félidőnél vagyok, még egy hét. Annyiban jobb ez a  hét, hogy van már némi tapaszatalatom.Mindent az előírás szerint csináltam.Szénhidrát továbbra is hiányzik, de nem kapok most!:-)

Eredmény: Első héten 3 kg mínusz.
Jobb lenne több, de ezt a csak a lelkem kívánja. A testem nem. Az eszem is tudja, hogy ennél többet nem szabad. 
Eszembe jut gyakran, hogy le kellene írnom ide azt, hogy a szigorú diétázást nem tartom egészségesnek. Utalok most itt a blog címére. Kevesebb súllyal élni, lehetőleg megtartani, viszont kívánatos. Nem igazán éltem eddig egészségesen. Egészségtelenül sem. Ki is kellene majd egyszer fejtenem, hogy számomra mit jelent ez.
Változtatni akarok mindenesetre, és indításnak pár kiló mínuszra gondoltam. Mert szükségeltetetik, esztétikai és egészségi okokból is.

8 megjegyzés:

Tipitá írta...

Mikor mérted magad? Van eredmény? Az én diétámban is sok főtt tojás van, én is mindig megunom a végére. :(

stali írta...

Szeretem én a keménytojást is, az epém viszont képes remekül tiltakozni a gyakorisága ellen.
Aki bírja, eheti ezt a diétát. Aki szereti, tényleg elunja a végére. Annak is van haszna! Egy ideig önként nem vágyik (ezt) enni.

Éva2 írta...

Tipitá! Az első héten mínusz 3 kg ment le rólam. Hogy milyen összetételben, azt nem tudom.

Éva2 írta...

Stali, én mindig is szerettem a főtt tojást. Húsvétkor is ahhoz nyúlok elsőként. Most viszont már nincs nagy kedvem hozzá. Epém eddig elviseli. Helyesebben: Epehúlyagot már kivették, de ennek ellenére, nem lehet össze-vissza enni mindent, ami ártana neki. Megint csak azt mondom: Túlzásoktól óvakodom! Mindenben. Én így szeretem az életem vezetni.

trendo írta...

Van ennek a diétának egy brutálisabb változata is, napi 6-8 főtt tojással. Attól sok nő besokallt, valóban. Pont annyival kéne kevesebbet ennünk, amennyí többlet a túlsúlyhoz vezetett :) De az nagyon sok idő, és az ember türelmetlen.

Éva2 írta...

Trendo, én azt a sok tojásos diétát nem csinálnám!Brrrrrr!
Írtam már, ki akartam próbálni legalább egy diétát, mert soha nem csináltam életemben.
Ha nem csinálom meg, bennem van a kérdés, hogy milyen.
Kellett egy kezdet, egy kissé látványos kezdet, hogy lassabb tempóban folytassam. Nem mániává téve, de mégis figyelemmel kísérve.
Önismereti tréning is lehet ez!
:-)))

Sok idő alatt szedtem fel a kg-okat, sok idő kell míg lemennek. Mennyi is az ideális?
Heti: 0,5-1 kg fogyás. Ez marad meg tartósan.Ez sem semmi, ha valaki meg tudja csinálni!

trendo írta...

Ha ezer kalóriával kevesebbet eszel nap mint nap és az életviteled nem lassítod önkéntelenül, akkor kéthetente megy le egy kiló zsír. Havonta kettő. Egy év alatt több, mint húsz. De kevés embernek van akkora önuralma, hogy ezt végigcsinálja. Hamar akar mindenki látványos eredményt. :)

Éva2 írta...

Trendo, valahogy így képzelem én is!Örülök, hogy egyetértünk.Érzem, hogy te nem vagy híve a drasztikus fogyókúrának, valójában én sem. Most már becsületből végigcsinálom a mostanit. Minden fogyókúrának van egy bevezető szakasza. Én ezt betudom annak!:-)
Jöhet mellé a pipa!:-)))