2011. március 14., hétfő

A kéthetes diéta előnyei számomra

  • Most már kijelenthetem, hogy a mínusz 5 kg fogyás előny.
  • Kell egy bevezető szakasz, ha az ember súlyt akar veszíteni, mely átállítja az anyagcserét, "előkészíti  talajt" a fogyás folytatásához. Ezzel ez kipipálva.
  • A diétám után nem kívánom a nehéz vagy szénhidrátos ételeket. Eddig ezt sehogy másképp nem tudtam elérni.
  • Valószínű a gyomrom is összeszűkült, ami nem egy hátrány.
  • A legfontosabb számomra az út, amire ezzel ráálltam, az önismeret, egyfajta mérföldkő, valami olyan számomra hasznos változás kezdete, ami eddig nem volt meg. Most adódtak bennem össze pozitív, negatív tapasztalatok, melyek bennem voltak, de nem egy más életforma elindításához voltak jelen még. Mihez hasonlítsam őket? Könyvespolcon lévő könyvekhez, egy tűhöz a  szénakazalban? Kerestem, rendszereztem, de nem állt össze számomra hasznos útmutatóvá. Még most is az elején vagyok, de történt valami bennem, és élvezem. Valahol itt a lényeg.
  • Úgyis mondhatnám, hogy a mennyiség, minőségi változásba megy át. Nem írom múlt időben, még zajlik.Valamire készültem évek óta, és az a diéta kihozta, tudatosította bennem a célt. Feltette az i-re a pontot.
  • Sokat tanultam közben, támogatókra leltem. Köszönet érte.
Folyt. köv. a negatív tapasztalatokkal....

3 megjegyzés:

Tipitá írta...

Gratulálok! Ügyes vagy , hogy kitartottál és az öt kiló szerintem szép eredmény! Most nem tudok mindent végigolvasni, mert a gép nem mindig azt akarja, amit én, és idegesít. Majd jövök!!:))

Névtelen írta...

Nagy-nagy gratula!:)
Mostmár könnyebb lesz,mert jön a sok gyümölcs, zöldség!És ne hallgass azokra akik szerint óvatosan a gyümölcsökkel, mert hizlalnak!Tavaly ipari mennyiségű cseresznyét,barackot,epret,málnát, körtét,dinnyét stb ettem és mégis fogytam!:)Egyedül a banán, datolya,füge, amit nem eszek vagy csak ritkán!Jó persze a nagy gyümölcsevések mellett a cukor-liszt-rizs tilalmat persze betartottam.:)

Mariann

Éva2 írta...

Tipitá,Mariann, köszönöm, nem adják könnyen a fogyást!:-) Leginkább elkezdeni nehéz.
Mariann én sem hiszem, hogy a gyömölcstől hízik el bárki. A vitamin pedig kell!
A banán állítólag felér egy dobostortával, 4 kanálnyi fehér rizs pedig egy zsemlével.
Datolya, füge, pedig tényleg magas cukrortartalommal bír.Nem eszem, kész!
Írod, hogy sok dinnyét is ettél. Szintén elég cukros gyümölcs, de csupa lé, ki is folyik gyorsan a vzhajtósága matt. Mi a véleményed a dinnyéről fogyókúra alatt?
Ma lencsefőzeléket ettem önmagával sűrítve, majd elhozom a receptet, bár sok tudás nem kell hozzá, de kezdem ide gyűjtögetni a recepteket, amiket főzök, és kipróbáltam.
Legyenek egy helyen.