2011. március 13., vasárnap

Tizennegyedik nap

Reggeli: Tea
Ebéd: Roston sült hús, gyümölcs
Vacsora: Amit megkívánunk, de mértékkel


Akkor eljött az utolsó nap is.
Mielőtt ide leültem írni, ráálltam a mérlegre. 5 kg-t fogytam a két hét alatt. Talán lement volna még egy kiló, ha az utolsó 3 napban nincsenek kisebb kilengéseim, de nekem nem érte volna meg. Akkor tényleg teljesen legyengültem volna.
Ma is reggeliztem zabpelyhet fagyasztott gyümölccsel. Úgy értem fagyasztott-olvasztott gyümölccsel, jelen esteben málnával!:-)
A többi úgy volt, mint fent. Vacsorára, amit megkívántam újra csak görög saláta volt.
Most kezdődik az érdekesebb szakasz. Hogy tudok-e mérsékelt tempóban tovább fogyni. Időnként beszámolok.
Még hónap elején befizettem a munkahelyi ebédeléskre. Akkor még nem láttam  át ennyire a dolgot. Mindjárt szerdán Lasagne, majd csütörtökön rántott hús az ebéd. Ez így nem lesz jó. Úgy érzem, több is veszett Mohácsnál alapon nem veszem igénybe. Lehet, hogy találok valakit, aki szívesen megenné helyettem az ebédet. Átengedem neki az ebédjeim,és inkább én készítek magamnak valamit itthon.
Valamit követnem kell. Megvan itthon elég régóta Béres Alexandra Súlykontroll könyve. Elolvastam, ( csak most, jobb később, mint soha), a neten is böngésztem  tetszik, használni fogom a jövőben útmutatásul. Egy valami viszonylag állandó útmutató kell, nem akarok csapongani. Követni is csak annyira következetesen, ameddig az egészségem nem kezdi ki. Jók a közölt receptek is, a neten B. Alexandra oldalán a "Receptek" és "Mintaétrendek"-nél találhatók.
Még később összefoglalom a 2 hetes diéta előnyeit, hátrányait itt a blogban. Aztán erről már nem mindennap írok. Kicsit leszállok a témáról. Azért írtam eddig minden nap róla, hogy magam számára és talán más számára is egyfajta dokumentáció legyen ezekről a a napokról. Kittem a jobb oldali sávba a terveim, honná, hová, eddig mennyit... Azt majd rendszeresen írom oda  az eredményket, ha lefelé mozdul a mérleg.Minden kilóról beszámolok.:-)
Tehát 78 kg vagyok és 60 akarok lenni.Mondhatnám azt, hogy újra? Nem is igazán mondhatom ezt. Mert nagyon sokáig 57-58 kg voltam vagy alatta.

Nincsenek megjegyzések: