2011. március 6., vasárnap

Az elmúlt hét tapasztalatai

Akkor jöjjön az önismeret és a tapasztalatok:
Nekem nem megy a reggeli nélküliség!
Mindig is ettem reggel, hogy elindítsam a napot. Úgy mondják az okosok és én is, hogy a reggeli legyen mint a királyé, a vacsora pedig mint egy koldusé. Ha letelik a 2 hetes diéta akkor fogok reggelizni, és a vacsorát hagyom el, vagy teszem olyanná, mintha koldus lennék.
Eddig ebben nagyot hibáztam, pedig tudtam is, hogy rosszul teszem. Sokat és sokszor ettem este. A munkaidőm késő estig tart legtöbbször. Mikor hazaértem irány a hűtőszekrény. Ez nem lesz!
A kávéval nem tudom mi lesz. Talán elhagyom majd jövő hét után. Most hiányzik, de valószínű a diéta miatt.Vagy nem? Jövő hét után( mikor diétának vége) figyelem meg magam ebből a szempontból.  Se normális reggeli, se kávé, ez nekem nem elég most.
Ráadásul a vérnyomásom alacsony. Igaz pár nagy pohár vízzel kicsit feljebb vihető. A délutáni kávékat viszont mindenképpen elhagyom. Az már csak a savtermelésemhez vezet, ami a refluxomnak nem haszál.Tervem, hogy a reggeli kávé is elmaradjon, vagy Inka kávéval helyettesítsem a kávézás reggeli hangulata miatt.

Egyéb elhatározások:

Keveset mozgok! Ennél sokkal több kell! Hirtelen nem ugrok neki majd nagy mozgásnak. Viszont  szobabiciklivel és sok sétával kezdem. Valami kis otthoni zenére ugrálást is el tudok képzelni.
Más! Többet kell aludnom, korábban lefeküdnöm.

10 megjegyzés:

trendo írta...

A szervezet, ha sarokba szorítják, akkor minden trükköt bevet :) A fejfájás, a különféle étkek megkívánása vagy heves elutasítása, a gyengeség mind ilyen.És ha rájön, hogy lebukott, új cselt eszel ki. :)

Éva2 írta...

Trendo! Bevet most mindent, de nem hagyon magam!:-)))

trendo írta...

Javaslom neked, ha teheted, a rendszeres gyaloglást ismert távolságokon. Pl. munkábajárás. Akkor hatásos, ha következetesen betartod és ami nagyon fontos, méred az idejét! Mert a szervezet is is ravasz, elkezdesz például lassaban "sétálgatni" a kelleténél. Pedig akkor hatásos, ha "tempósra" veszed a figurát, nem hagyod lelassulni magadat. Szerencsére lassan jön a jó idő!

trendo írta...

Amit nagyon tudok javasolni: igyál Salvus vizet kúraszerűen! Ha rádtör az éhség, elég egy-egy korty belőle. A legjobb, ha egy félliteres ásványvizes palackba áttöltöd egy flakon egyharmadát és beviszed a céghez. Mindig kéznél van, nem feltűnő belekortyolni. Az íze sós, megszokható. Ne hűtve fogyaszd, hanem szobahőmérsékleten. Meglátod, a refluxoddal, savtúltengéseddel csodát tesz pár nap alatt. És lecsökkenti az étvágyat is.

Éva2 írta...

Ha megjavul a térdem, lemegy a gyulladás, akkor beindul a gyaloglás munkahelyre!Egyéni csúcsokat döntök majd.:-)

Éva2 írta...

Milyen érdekes, éppen valamelyik nap hallottam róla.Veszek Salvus vizet!

trendo írta...

Ma hétfő van, a kezdések hagyományos napja! Kezdjél el otthon tornázni. Egyszerű, az iskolában megtanult gyakorlatokkal. Először a nyakadat, aztán a vállövet, majd a derekat, hátat mozgasd meg, nyújtó, forgató gyakorlatokkal. 6 perccel kezdjed, lehetőleg azonos időkben és minden nap két perccel tovább csináld. Az a jó, ha kicsit kimelegszel, megizzadsz. Ha eléred a félórát, már csak tartani kell, annyi elég lesz a napi munkahelyi sétával (séta: iparkodós gyaloglás!)

Györgyi írta...

A refluxra nagyon jó a kenyérital. Kvászból készült enyhén savanykás és nem hízlal. A térdedre pedig ezüst kolloidot javaslok. Remek antioxidáns hatása van és gyulladáscsökkentő. Mindkettő természetgyógyászatban használatos készítmény. Bármelyik bió boltban kapható.
Egy barátomnak nagyon bevált a testkontroll diéta. Remekül alkalmazható hosszabb távon. Bármennyit lehet vele enni, csak az összeállítás nem mindegy.
Szép hetet kívánok!

Éva2 írta...

Trendo, elkezdem, amint helyrejön a térdem. Most nagyon fáj.Vettem kenőcsöt izületi gyulladás csökkentésére, meglátjuk mi lesz.
Köszöünöm a tanácsokat, körülbelül ilyen ötletek ugrottak be nekem is és a szobabicikli, de ahhoz kell a térd.

Éva2 írta...

Györgyi, ezüst kollidról nem hallottam. Ha nem múlik a kenőcstől, akkor majd azt vetem be. És rendesen felöltözöm.Refluxra van gyógyszerem, de a "nagy titok", hogy későn savcsináló dolgokat nem eszem.Meg egyáltalán közvetlenül lefekvés előtt.Kenyéritalról sem hallottam refluxra. Kvászról már igen!:-)
Köszööma tanácsokat. Válogatok.