2011. április 2., szombat

DVD valamint egy újabb mínusz 1 kg

Újabb egy kiló mínusz!
8 kg egy hónap alatttalán sok is, de ebből az 5 kg a szigorú, bevezető szakaszban ment le. Most már úgy látom, hogy kellett az a 2 hetes diéta, amiről naponta írtam is. Azóta sokat olvastam, tájékozódtam, és már tudom, hogy a vevezető szakasz kell, hogy átálljon az anyagcserénk. Sokáig nem lehet csinálni, azért ezek 1-2 hetesek. Utána jöhet a lassabb tempóban fogyás a kívánt célig.
Tegnap egy nagyáruházban vásárolgattam. Interrel kezdődik és "s"-sel folytatódik. :-)
Mit tudom mi számit blogberkekben reklámnak, és mi nem.
Szóval ennek az áruháznak a DVD részét is megnéztem, hogy valami mozgásra alkalmas anyagot találjak. Van Béres Alexandra súlykontrollos könyvem, amit nézegetek, használok a fogyim alatt, sőt megvan az ehhez kapcsolódó" Ízek a paradicsomból c. szakácskönyve is. Karácsonyi ajándékba kaptam mindkettőt pár éve. Szóval, tébláblok a DVD-k között, és találtam egy Béres A. anyagot, ami megmozgat.Gondoltam, jól van, valaki kell, hogy diktálja  a tempót. Őt választom.
Megyek tovább, és a nagyon leárazott DVD-khez értem. 199-499 Ft-s áron DVD-k. Mi volt az első, amit megláttam? Még  a 2007-es Súlykontrollos könyvhöz szorosan kapcsolódó DVD, amit a Testnevelési Egyetemen vettek fel Live Súlykontroll Balance címen.Azóta se láttam sehol.  Kicseréltem a két DVD-t, és erre fogok ugrabugrálni, ha más a sors, a véletlen az akármi így a kezemre játszotta.:-)

5 megjegyzés:

Éva2 írta...

A jobb oldali sávban ott van "Mennek le rólam a kilók" címmel a jelenlegi állás, és hogy jutottam el ide.
A nagy farmernadrágos, laposhasú nő képe alatt olvasható, aki nem én vagyok!:-)))

kovtama írta...

Hát ez aztán nem semmi. 8 kiló 1 hónap alatt?? Hú azt nekem is nagyon kellene. Mennyire volt szigorú?

Tipitá írta...

Ha most két-három naponta bejeleneted, hogy lement egy kiló, harakirit követek el! :)))) Különben meg gratulálok!!!!Vettem egy mérleget, minden nap rá is állok. Majd írok róla!

Éva2 írta...

Kovtama, ez volt az a bizonyos 2 hetes diéta, amit csináltam. Megtalálod a blogom korábbi részében, akkor két hét alatt naponta írtam arról, mit ettem, hogy viseltem a helyzetet. Van utána egy összefoglaló is a tapasztalataimról, jóról, rosszról is. Akkor lement 5 kiló. Utána lazítottam a szigoron, azóta az étkezés minősége és mennyisége visszafogott továbbra is, és így lassabb tempóben ment le még 3.Folytatom, mert még 15 kg felesleg van rajtam. Januárig szabtam meg a határidőt.
Megfogadtam, többet nem csinálom a szigorút, de ugyanilyen 2 hetes, úgynevezett "Bécsi diéta"-t találtam a neten, ami szinte ugyanilyen, mint amit csináltam, de reggelire lehet zsemlét is enni talán 4x egy héten. Ez nekem szimpatikus, és emiatt talán megcsinálom újra. Nekem ugyanis a reggeli( ha minimális is) hiányzott.
Ez a 2 hetes mindig egy bevezető szakasz, hogy utána lassúbb tempóban, lazítva a szigoron tovább fogyhassunk.

Éva2 írta...

Tipitá, ne tedd!:-)
Most mennek le a kilók! Hogy hogyan lesz tobább, nem tudom,illetve nem akarok iylen kishitű lenni. Mindenesetre nemhagyom el magam, és figyelek továbbra is az étkezés mennyiségére, minőségére, napi elosztására. Mozgás!? Az is kellene, csak tudnám már legyőzni a lustaságom!:-)))