2011. április 12., kedd

Újabb 2 hetes ( ha lesz)

Ha valaha újra csinálok 2 hetes diétát, akkor ez lesz az. Ebben lehet enni többször reggel is. Ugyanis ez hiányzott legjobban. Amúgy a diéta működik, én 5 kg-t adtam le a 2 hét alatt. Abban nem volt reggel soha zsemle, csak kávé vagy tea, ami nekem kevés volt. Szédültem, rossz volt a közérzetem.A két hét leírását lásd a korábbi bejegyzéseimben visszakeresve, de " 2 hetes diéta" cimkére kattintva egyszerűbb követni.
Egyébként ez szinte teljesen ugyanaz, a kissé bővebb reggeliket leszámítva
Íme a terv:

Kéthetes diéta - 2 hetes fogyás


Ezt a diétát "Két hetes bécsi diétának" is hívják, tekintettel arra, hogy a Bécsi Táplálkozástudományi Intézet ajánlotta először ezt a diétát. A program egy hetes, és utána azonnal meg kell ismételni. Az étrend nagyon szigorú, és pontosan kell követni az eredmény érdekében.

1. nap: reggeli: feketekávé
ebéd: 2 db kemény tojás, spenót kevés rántással készítve
vacsora: 1 szelet marhahús zöldsalátával és párolt zellerrel

2. nap: reggeli: kávé tejjel, 1 db magos kifli
ebéd: 1 szelet marhahús zöldsalátával és gyümölcs (nem lehet kompót)
vacsora: főtt sonka

3. nap: reggeli: tejeskávé és 1 db zsemle
ebéd: 1 db főtt tojás zöldsalátával és paradicsommal
vacsora: 10 dkg sonka zöldsalátával

4. nap: reggeli: kávé 1 db zsemlével
ebéd: tojás nyers sárgarépával és 15 dkg sovány sajttal
vacsora: natúr joghurt és gyümölcs

5. nap: reggeli: reszelt sárgarépa citrommal, kávé tejjel
ebéd: dinsztelt hal paradicsommal
vacsora: 1 szelet marhahús zöldsalátával

6. nap: reggeli: kávé 1 db zsemlével
ebéd: grillcsirke salátával
vacsora: 2 db főtt tojás sárgarépával

7. nap: reggeli: citromos tea
ebéd: marhahús és gyümölcs
vacsora: bármit szabad enni bármilyen mennyiségben, kivéve a külön tiltott ételeket.

A kéthetes diéta során tilos fogyasztani cukrot, zsírt és alkoholt. Inni kizárólag szénsavmentes ásványvizet szabad. A fenti összeállítást nagyon pontosan be kell tartani, egy hétig megismételhető. A két hét letelte után lehet rendesen étkezni, a megszokott módon.

4 megjegyzés:

Tipitá írta...

Nagyon meg kellen csinálnom, de szerintem csak húsvét után! Barátkozom a gondolattal. Tetszik a reggeli! Mert nélküle én sem tudom elképzelni! Köszi, hogy feltetted!

kovtama írta...

Nekem is nagyon megkellene. De ugye nem baj, hogy én az ilyen szigorúan csak ezt és igy dolgokban nem hiszek? Mindenkinek a szervezete más, szerintem mindenki máshogy bont le dolgokat. Ráadásul engem a nagy kötöttség mindig legyőz. Inkább gyümölcs és kávé reggelire, aztán saláta valami párolt, vagy sült husival, este 6 után már semmi...szóval ilyenek. Nemtom, de valamit kikell találnom:)

Éva2 írta...

Tipitá, próbálkozz,ha úgy gondolod, de ez csak egy ötlet. Reggeli nélkül nem jött be nekem, de reggelivel tulajdonképpen nincs ellenemre.
Mindenki maga dönti, kell-e neki szigorú diéta.Én még egyszer megcsinálom.

Éva2 írta...

Kovtama, nem győzöm hangsúlyozni, mindenki maga dönti el, hogyan kíván megszabadulni a kilóitól, ha mindenképpen akar.A szervezete mindenképpen másképp működik.
Amit leírtál az is szimpatikus.Ha te így adod le a kilókat, így tedd.
Azt tudom, hogy reggelire nekem a gyümölcs nem jön be. Valami szénhidrát-félére szükségem van. Ha csak egy magos zsömle, vagy valami zabpehely féle, az is elég, de az indítja el a napom.