2011. április 12., kedd

Tények, tervek, változtatások

Úgy néz ki, mintha semmit nem tennék az egészség szempontjából. Viszont:

Egy újabb kilótól való megszabadulást bejelenthetek.
Jelenleg 73 kg vagyok. Megvan a 10 kg mínusz 6 hét alatt, és bírom is a megpróbáltatásokat!:-)))

Amivel nem vagyok elégedett, az a kevés alvás, és még mindig a kevés mozgás. Kifogás lenne, pl.az, hogy mikor későn este hazamegyek, még kell egy kis levezetés, hogy el tudjak aludni. Ez a kis idő éjfélig vagy későbbig tart.
Kifogásokkal viszont nem megyek semmire, attól mág másnap álmos vagyok. Pláne, akkor, ha reggel fél 7-re benn kellett már lennem újra a munkahelyen.
Másik amivel elégedetlen vagyok,  a kevés mozgás. Lusta vagyok... Ez az igazság, de ezen a tényen is változtatni kell. Ezzel sem megyek semmire, hogy tudomásul veszem azt, hogy nem mozdulok meg, mert jobb pihenni a fotelban.
Szóval, feladat megvan: aludni, mozogni!:-)))

10 megjegyzés:

Szecsi írta...

Nem régen fedeztem fel a blogodat és nagyon inspirálólag hat rám ez a 6 hét alattii -10 kg :)
Én is úgy vagyok a mozgással, hogy nagyon nehezen indulok el, de a tornán már tök jól érzem magam és torna után olyan feldobott vagyok:D

Tipitá írta...

Újabb nagy gratuláció! Alapvetően én is lusta vagyok, de azért mindig hozzám tartozott a mozgás is. Még nincs ötletem, hogy hogyan vehetnéd rá magad a mozgásra, de azt tudom mondani, hogy én is nagyon szerettem egy jó torna után elfáradni! A rendszeres mozgást csak elkezdeni nagyon-nagyon nehéz! Aztán majd életforma lesz! :)))De ezt tudod te is! Győzködjed magad és majd összejön!:)

Éva2 írta...

Szia Szecsi! Örülök, ha inspirál. Most már ennél gyorsabban nem akarok fogyni, erről írtam is.
Sajnos a mozgás, mindig is gyenge pontom volt. Tornára nem járok, itthon kellene rászánnom magam. Talán egy közös tornára kellene mennem, de nem tudom megoldani. Önfegyelem lenne az egész, ami van is, de a mozgás úgy látszik kivétel.

Éva2 írta...

Tipitá, sajnos a mozgás soha nem tartozott hozzá a mindennapjaimhoz. Meg is látszik.
Tehát nagyon nehéz elkezdeni.
Milyen egyszerűen hangzik, hogy neki kell fogni, nem agyalni ennyit rajta. Persze, persze! És mégis!:-)
Nem megy egyelőre, csak a győzködés.Az bezzeg megy!:-)))Talán, ha csoportban csinálnám, de nincs lehetőségem.Ez is kérdés, nem néztem igazán utána. Mindig este dolgozom, és az ilyenek általában akkor vannak.Így gondolom.
Itthon akarom csinálni, de sokkal erősebbnek kell lennem lélekben, hogy belevágjak.
Na, elég a nyafogásból, majd beszámolok, mikor lendültem bele...:-)

trendo írta...

"Csak semmi sport" - mondta Churchill és nagyon igaza volt. Nem kell kiforgatni az életformánkat. A fizikai aktivitást lehet fokozni a hétköznapok tevékenységeinek felpörgetésével. Menjél több helyre gyalog! Ne szállj be liftbe. Ne ímélezz, hanem írjál levelet és vidd el postára feladni :)

Névtelen írta...

Én úgy kezdtem...hogy vettem egy gyönyörűű sáárga cangát!:)Kidíszítettem mindenféle virágos, lepkés matricával és azzal suhanok...:)

Mariann

Éva2 írta...

Treno, ezt a bölcsességet bírom benned.:-) Komolyan! Rátapintasz a lényegre, csak semmi túlzás, és az ember bólogat.:-)))

Éva2 írta...

Mariann, bringám nekem is van! Lepkés matrica hiányzik róla.:-) Időnként megtekerem, főleg nyáron. Forgalomban nem merem használni.

stali írta...

Itten élénk elismeréssel olvaslak, meg sóhajtozom, mert a sörikámet nem adom!
Aztán akkor ehetek, sétálhatok a jó példa nyomán rajtam nem fog a jó szó, az észérv, ráadásul most még vacsorás üdülésre megyünk 5 napra - na, majd beszámolok, mekkora hájak lepik a bájakat. (Amiket jól eltakar a jelenlegi is, belepve a mával a múltat.)

Éva2 írta...

Stali, Csehországban sörikéztünk, ettünk, amit étteremben kaptunk,még vacsoráztunk is, sütit sem vetettük meg. Nem híztam. Rezgett a léc, de végül is egy fél kiló plusszal megúsztam, ami időnként el is tűnik.Pedig Húsvét is volt. Talán a sok mászkálás nem engedte a hájat rám telepedni.:-)