2011. április 29., péntek

Mégsem híztam

Régen írtam ide, pedig az étkezés nagyon is a figyelem központjába került.
3 napig Csehországban voltunk. Csehország sör nélkül nincs, ami ugye hízlal.Szeretem a Marlenka süteményt. A cseheknél nagyon érdemes cukrászdákban kérni, mert finom. Mi sem hagytuk ki.
Éttermekben ettünk, ahol persze nem foglalkoznak az én diétámmal. Ettük abből, ami az étlapon volt.Knédlit is, mert ugye Csehország knédli nélkül sincs.  Nem kifejezetten fogyókúrás ételeket ettünk. Néha vacsorát is. Reggelit a pékségekben vettünk. Finom kelttésztás sütiket vagy hasonlókat.
Itt már pánikoltam, hogy mi lesz. Hazajöttünk, ráléptem a mérlegre, semmi. Mármint semmi plusz kiló. Talán a sok menés is besegített. A korábbi 2 hetes szigorú diátához azt is leírták infóként, hogy átalakítja az anyagcserét, a jojó kimarad 2 -3 évig. Nem lehet folyamatosan féktelenül enni utána sem, de észszerű táplálkozással, nem szedjük vissza a leadott súlyt. Hittem is nem is, de mintha igaz lenne a hír.
Hazajöttünk a csehektől. Másnap húsvét.Nem lehet finnyáskodni a család miatt sem, ami ugye nekem Anyu volt Húsvét reggel, ő meg a hagyomáyos húsvéti reggeli híve.Én is!Ráadásul nekem kellett megcsinélni a húsvéti tálat.Sonka, kolbász, tojás, torma, retek, kenyér, kalács...Süti is. Ebéd is szinte rögtön a reggeli után.Így ment pár napig.
Mozgás annyi, hogy a DVD lejátszóba betettem a  filmet, és lapoztam a könyvben fotelben.:-)
Úgy láttam egyik este 2 kilót híztam. Ma reggel mégis azt mutatta a mérleg, hogy nem híztam. Csehország és Húsvét előtti súlyomnál vagyok. Most már figyelek, újra szeretnék fogyni, nem annak örülni, hogy nem híztam. Ez is nagy eredmény ám, ebben az evős időszakban.:-))))

16 megjegyzés:

alterego írta...

Veled örvendek :-)))
Most kéne csatlakoznom hozzád, pont ennyi vagyok én is (súlyban)
De mit csináljak a feneketlen bendőjű hitvesemmel, aki szereti a főztömet és bezzeg nem túlsúlyos ?????

Tipitá írta...

Ez jó hír! Én holnap akarom elkezdeni, pontosabban elkezdem a blogodon olvasott diétát. Majd meglátjuk!:)

Éva2 írta...

Alterego,mi a titka a hitvesednek?Én is szeretném tudni!:-)

Éva2 írta...

Tipitá,ezek szerint ma elkezded a diétát. Kitartást, és várom a fejleményeket. Majd írd le a tapasztalataidat, és azt, hogy menni kg ment le.
Minél kevésbé vagy túlsúlyos, annál kevesebb megy le = a kövérek többet fogynak.

Ha a profilképed a mostani arcod mutatja, nem nézel ki olyannak, akinek soktól kell megszabadulnia.
Mennyitől szeretnél?

Tipitá írta...

Először is! Éhes vagyok!!!!! Éppen ki lehet bírni, de akkor is! Tegnap reggel 73,7kg voltam. Innen indulok. Ez azért már javított kiadás, mert a fogyókúrád óta sok mindenre odafigyelek. Este hat után nincs kaja pl. Amikor másfél hónappal ezelőtt megvettem a mérleget és először ráálltam 77 voltam. Dobtam egy hátast, de az kajázás után volt. 70 alá szeretnék menni és tartani. Persze nekem mindenki azt mondja, hogy minek a fogyókúra, rajtam semmi sem látszik. Hát a pocak az nagy, és néha nagyon nehézkesnek érzem magam. Ezért a diéta. Próbálom tartani a diétát, annyit változtattam eddig, hogy reggel eszem egy magvas kiflit, akkor is, ha nincs írva. Többször leírtad, hogy mennyire szédelegtél délelőtt, én ki sem akarom próbálni. Majd írok a fejleményekről.
(A múltkor megcsináltam a töltött gombát, isteni volt! A fotó tavaly készült!)
Így blogon "keresztül" azért jobb ez a fogyi, mert ha leír valamit az ember, utána jó volna tartani is! Úgy gondolom, hogy így ritkábban csábulok el, mert eszembe jut, hogy más, mondjuk konkrétan most te is kibirtad. Na egy somlói galuska most lecsúszna!!! :)))

stali írta...

Lányok, kezdek kíváncsivá válni, vajon mennyi lehet a súlyom?
A svédasztalos félpanzió mellett és ellenére pl. a nadrágszíjon egy lyukkal beljebb lett kényelmes. Talán, hogy minden nap lementünk szaunázni és úszni?
És bizony, nem tagadtunk meg magunktól semmit, ami élvezetet hozott - nevezetesen a sörön túl a tőlem oly kevéssé gyakorolt egyéb alkoholfogyasztásra is került sor. (A maradékot majd szépen elvisszük a Benelux körútra.)
Tegnap meg sztrapacskát ebédeltünk, már itthon, mert elég volt ma visszamennie - no, ez sem a fogyókúra csúcsa!

Éva2 írta...

Tipitá! Hajrá! :-)
Számomra az volt a kellemes meglepetés, hogy éhes nem voltam a a 2 hetes diéta alatt szinte soha. A délelőtti szédelgés sem konkrét éhségérzettel párosult. Hiányzott a szénhidrát,kell reggelire napindításnak.Gondolom a vércukor szinttel volt kapcsolatban. Mivel mással?
Éppen most olvastam( hisszük, nem hisszük, de olvassuk!), hogy Vízöntőknek kell a szénhidrát diéta alatt is.:-) El is könyveltem magamban, és így lesz. 1-1 szelet kenyér, egy marék rizs stb formájában muszáj.Biztos másnak is, de én most örömeml vettem tudomásul, hogy a jegyem alapján szükséges! Olyan könnyen elhisz az ember ilyesmit, ha számára megfelelő!:-)
Amúgy elcsábulásról tényleg ne legyen szó. Ha cukros szénhidrátot eszem, akkor azonnal kívánom a még többet is.Ha el sem kezdem, akkor nem foglalkoztat.
Most 73 vagyok. Nem mozdul a súlyom lefelé, de mostanában tényleg sokat ettem. Az a csoda, hogy nem híztam.

Éva2 írta...

Stali, állj mérlegre!Szerintem neked nem nagyon kell fogynod.
Jön a jó idő, eljárok majd úszni.Utána éhes az ember, de nagyon, de ellent kell állni.Illetve nem hízlalót enni.
A büfében viszont olyan jó péksütik vannak Balfon. Úszás után ott kötök ki általában.
Benelux államok mikor?

Éva2 írta...

Ezt írák a Vízöntők diétásáról:

"Már a huszadik diétát próbálod ki, de eddig egyik sem vezetett eredményre? Talán azért, mert nem a csillagjegyednek megfelelő fogyókúrát csináltad. Lássuk, mivel érdemes próbálkozni!
Vegetáriánus koszt a Vízöntőnek
Tilos tartósított élelmiszereket fogyasztani, mert a levegő jegyűek rendkívül érzékenyek minden vegyszerre. Mindig legyen az étrendjükben szénhidrát: naponta legalább két szelet (teljes kiőrlésű) kenyér vagy zsemlét, 4-5 burgonya, vagy egy marék rizs. A Vízöntők ösztönösen vonzódnak a vegetariánus koszthoz.

Mozgás

Ahhoz, hogy szellemileg is, fizikailag is egyensúlyba kerüljenek, rengeteg mozgásra van szükségük.

Tanácsok

Rendkívül mozgékonyak, de állóképességük nem a legjobb. Hízásra nem hajlamosak, mert viszonylag gyors az anyagcseréjük. Ha mégis felszednek néhány kilót, csak bizonyos helyeken rakódik rájuk a zsír (naná, hogy a popsin és a hason). Mindent ki akarnak próbálni, a legújabb fogyasztó-tablettától kezdve az akupunktúráig. Ám ahhoz már nincs elég kitartásuk, hogy végig is vigyék tervüket. Attól sem ódzkodnak, hogy plasztikai sebész kése alá feküdjenek."

Fogyasztó tablettát soha nem szedtem, kés alá sem feküdtem emiatt!

Éva2 írta...

http://www.astronet.hu/horoszkop/

Ezt böngészgettem. Nem tudom, hogyan jutottam el ide. Adott jegyeknél vannak mindenfélék, el lehet jutni oda, hogy kihez milyen diéta illik. Hisszük-nem hisszük...:-))))

stali írta...

Benelux június végén - van sztorija is. Ami a az álomból kilépett, valóssá lett. És nagyon nincs ellenemre.
Ja, a maximum eddigi ismerthez képest kevesebb vagyok 1, azaz egy kilóval. Mert van ugyan mérlegem, de sose használom.

alterego írta...

Az az uszoda a Lővérekben...szép emlékeim vannak :-)))
B.-nak két titka van, mármint a súlyának. Az egyik szomorú, mert betegség miatt fogyott le. A másik, hogy sokat dolgozik, kertben, műhelyben. Mintha fizetnének érte, ahogy mondani szokták.Így azután nem hízott vissza. Pedig nagyon jó étvágya van.

Kósa Márta írta...

Gondoltam Rád ma a fogyás kapcsán:
Ma jártam a természetgyógyásznál, írhatnám azt is, hogy természetgyógyászomnál, de oly sok emberen segített már, hogy nem lenne illendő kisajátítani:
http://www.szaboszigfrid.hu/index.php
Ha fáradt vagy, ha túlsúlyos, ha gerinc problémáid vannak az Ő tudása és kezelése segíthet!
Nem fűz semmilyen érdek a hírveréshez, csupán az a gondolat, hogy elesettségünkben jól jöhet egy nagy tudású segítőtárs!

Éva2 írta...

Stali, egy kg is számít, de személyesen ismerlek, neked nem is kell a fogyás.
Benelux utazás biztosan jó lesz. Ismerve téged, tudom, a belgáknál mit iszol.:-)

Éva2 írta...

Alterego, a betegség miatti fogyás nem jó. Tudom. Volt, hogy én is fogytam amiatt. Mikor rendbe jöttem, vissza akartam hízni, mert csontkollekció voltam."Sikerült" is visszahíznom. Ez volt az egyik oka a hízásnak. Elkezdtem falni a péksüteményeket pl. stb. Jojó beindult...Soha többet nem tennék ilyet. Tudatosabb vagyok már.
B. sokat dolgozik! Tudjuk, hogy kell a mozgás, a fizikai munka, hogy ne hízzunk el, vagy tartani tudjuk a súlyt.Amúgy is kell a mozgás. Elméletet én is tudom!:-)))
Szorgalmas férjed van!

Éva2 írta...

Márta, köszönöm, minden információt gyűjtök. Ha nem nekem kell, akkor másnak kellhet. Kincsek az információk, címek, linkek.Segíthetnek.
Köszi még egyszer.