2011. április 6., szerda

Ebéd


Jöttem kiegészíteni a jobboldali oszlopot. Beírni a mínusz egy kg-t.:-) Ez van!:-))) Jelenleg: 74 kg.Június 15-re terveztem azt, hogy 72 leszek. Túl teljesítem a tervet, és így legalább a következő szakaszt könnyebb lesz teljesíteni.Vagyis szept. 15-re: 66 kg.
Plusz még jön a  nyár a sok zöldséggel, gyümölccsel.Ez a tény is besegít majd.
Mondjuk az ebédemmel ma sok-sok egyéb munka miatt nem vacakoltam.Még van is házimunka, utána munkahelyi munka este 9-ig.
Szóval az ebéd. Még mindig van itthon medvehagyma, túlvásároltam magam megint belőle pár napja. Összevágtam belőle egy salátának valót, rá paradicsomot és egy főtt tojást.
Kész! Slussz-passz!
Ezért nem vagyok gasztrobloggeres, mert ezzel a " recepttel"  nem dicsekednék sehol. Ennyi volt ma fantáziából, és minden volt a hűtőben is.
Még megemlítem, hogy tegnap tettem rendbe a hűtőszekrényem. Megvártam míg elég jól kiürül, és uccu neki.
Jó érzés, ha valami rendben van.

6 megjegyzés:

kovtama írta...

Szerintem ez tök guszta:) Én is hasonlót vacsizom, csak salátakeverékkel nem medvehagymával.

Tipitá írta...

A medvehagymát változatlanul irigylem, a többit meg tudod! :))

Névtelen írta...

Ez igen!:)Ennyi kiló mínusz már simán látszik az emberen!Lehet gyűjteni a pénzt az új ruhatárra!:)
Amikor bemegy az ember a ruhaboltba, próbálja a megszokott méretű blúzt, nadrágot, stb...hmm lötyög rajtam...nézzünk egy számmal kisebbet...hmmm az is lötyög rajtam...félve nyúlok a mégkisebb méretért...és jó rám.Egyedül vagyok a próbafülkében és vigyorgok, mint a vadalma a tükörképemre...:))))
Tudom nem ez az elsődleges célod, hogy ruhavásárlás, centik lefaragása, hanem az egészségmegőrzés, de az a lelkiállapot ami ott ért engem a próbafülkében többet ér száz vitaminnál!:)

Mariann

Éva2 írta...

Szia Mariann! De jó hogy megjöttél. Voltál olyan, messzire, ahogy írtad?
A ruhavásárlással nem foglalkozom, de csak azért, mert megvannak a kihízott cuccaim, Majd azokat szedem előújra. Sajnáltam is párat, hogy nem hordhatom őket. Még nem most lesz ez, mert érdekes, még ez a 9-10 kg lemenetele nem nagyon szembetűnő. Jövőre veszem csak elő azokat a ruhákat, amikor olyan leszek, mint sok évig voltam.58-60 kg.
Az egészség után, a régi ruháim is szempontok.Nőből van az ember összegyúrva!:-)))

Éva2 írta...

Tipitá, éppen arra gondoltam, hogy a medvehagyma az újhagyma szárával helyettesíthető kényszerből:-)

Éva2 írta...

Kovtama, akkor mégsem olyan szegényesen fantáziátlan étel, ha más is eszi.:-)
Talán láttam már máshol is ezt, mert fehérje és zöldség párosítás mehet.