2011. február 17., csütörtök

Barnarizs, csíra, séta



:-)Na, jó, akkor rátérek az életmód projektem kezdeti lépéseinek bemutatására.
Semmi nagyszabású, csak apró dolgokat építek be a mindennapjaimba, ötleteket gyűjtök. Pl. az étkezéssel kapcsolatban. Nem mondom, hogy eddig sem csempésztem bele egészséges( ebb) ételekből, de most tudatosabban csinálom.
Jövő hónap elejétől 2 hetes diéta próbálkozásként. Azért nem rögtön, mert befizettem erre a hónapra a munkahelyemen az étkezést. Fogynom kell!
Környezetem hozzáállása a 2 hetes diétámhoz:
 - M. nem tudja még, de benne lesz, ő is fogyni akar. Nem együtt eszünk hétközben, de vevő minden ötletre, és ha fogyni lát, dicsérni fog!
- Anyu sajnálkozott, hogy jaj, te szegény, mi lesz, ha a többieket enni látod, és te nem teheted akkor éppen azt és ott. Ő az az anyatípus, aki a már öregedő gyermekét is tömve szereti látni.:-)
- Kollégák, drukkolni fognak, az egyiktől kapom a 2 hetes diéta menetét. Ők továbbra is befizetnek.
Vasárnap nem volt kedvem főzni, ápolgattam magam, de arra gondoltam valamilyen egészségesnek tűnő ebédet be kellene építeni mégis életmód tervezetembe. :-)
Volt itthon barnarizs, megfőztem, tettem rá egy kis póréhagymát, fokhagymát, néhány csepp tökmagolajat, mert van itthon. Szezámmag is van, kicsit megszórtam. Nem tudom miért, csak úgy! Egyébként ízlett.
Ennyi!
Gasztroblogokat olvasni szoktam, ha állandóan főznék, talán bele is vágnék ( "Kezdetek, már nem kezdőként" címmel mondjuk), de így elégedjen meg mindenki ezzel a " recepttel"!!!:-)
Ma reggel pedig póréhagyma csíra volt a kenyeremen.
Teám csalántea lesz, és ha törik, ha szakad gyalog megyek be a munkahelyemre. Addig mozgásnak takarítás következik.
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések: